«A un pas de Tortosa», la nova campanya turística que convida als visitants a gaudir de la ciutat

El vídeo promocional combina alguns dels espais de visita obligada amb un seguit d'activitats de lleure per a divertir-se o per a desconnectar

Un dels fotogrames del vídeo promocional turístic de Tortosa
Un dels fotogrames del vídeo promocional turístic de Tortosa | Ajuntament de Tortosa
Aguaita
16 de març del 2023
Actualitzat a les 12:14h
Tortosa ha presentat esta setmana la novacampanyadepromocióturística de la ciutat. La nova campanya porta com a lema " A unpasdeTortosa", paraigua baix del qual s'unixen tot un seguit de conceptes que volen transmetre al visitant tot allò que pot trobar durant la seua estada al municipi: a un pas de xalar, a un pas de descobrir-te, a un pas de la història, a un pas de sorprendre't, a un pas de desconnectar, a un pas de compartir... Idees que queden reforcades amb el protagonisme de les persones que apareixen als diferents suports de la campanya, que viuen totes estes experiències en primera persona.

"Tenim una ciutat que compta amb una gran varietat de possibilitats per a viure: oferim opcions tant pel que fa a un turisme de natura, un turisme esportiu, un turisme vinculat amb el patrimoni, un turisme gastronòmic, un turisme cultural, un turisme de relax... Per tant, volíem que la nova campanya apel·lés a les vivències que la gent pot experimentar quan visita Tortosa", ha explicat l'alcaldessa, MeritxellRoigé.

Els anuncis es difondran tant a Catalunya, la resta de l'Estat i països pròxims com ara França, especialment adreçats als dos segments de turista per excel·lència a la ciutat: el de parella i el de família. D'esta manera, l'AjuntamentdeTortosa seguix impulsant objectius com la desestacionalització fora de les temporades més fortes, la diversificació de l'oferta, la desconcentració de les propostes o l'increment de la despesa que generen els visitants.

Meritxell Roigé ha recordat que, en els últims anys, "Tortosa ha viscut un creixement exponencial pel que fa al nombre de turistes que ens visiten. Especialment ho vam notar durant la pandèmia, que es va convertir en una oportunitat perquè molta gent de Catalunya i de l'Estat ens descobrís o ens redescobrís", ha apuntat. En este sentit, l'alcaldessa ha reivindicat totes les accions que des de l'Ajuntament s'han fet durant els últims anys per poder tindre la ciutat més ben preparada per a la visita turística, i amb les quals s'han generat nous actius: "hem seguit impulsant el Museu i hi estem a punt de poder incorporar una nova sala d'exposició permanent. Hem renovat i ampliat els elements a espais com el Centre d'Interpretació del Renaixement o al refugi antiaeri, amb els quals oferim una experiència més completa. Hem fet millores urbanístiques als peus de la Suda, amb el nou passeig del Castell o amb el passeig de les Cultures amb les imatges d'Ignasi Blanch. i hem seguit potenciant la navegació fluvial. Però especialment hi ha actuacions que representen un important pas endavant: com la nova plaça de la Catedral, que ofereix una visió molt millorada de la ciutat; l'Espai Cota 0, pel qual van passar més de 10.000 persones durant el 2022; tot just acabem de posar en marxa el videomapatge 'La llum de l'Ebre', un espectacle únic i pioner a l'Estat, que projectem de manera permanent al llarg de l'any. I molt prompte també serà accessible un nou tram de muralla al Rastre", ha enumerat Roigé.