El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3

L’Strongman competirà en un show televisiu d’estratègia que ja ha arrassat en diversos països

  • Joan Ferrer haurà d'exercitar músculs però sobretot el cervell esta vegada. -
Publicat el 06 de maig de 2025 a les 18:15
Actualitzat el 06 de maig de 2025 a les 18:22

Este dimecres 7 de maig (22.50 hores) s’estrena a Antena 3 Traitors España, un programa que ha triomfat a diversos països del món, i que fa competir 18 jugadors en un show d’estratègia que inclou tensió, misteri i conspiració. Un dels grans punts d’interés per al públic ebrenc serà la participació del forçut de Deltebre Joan Ferrer, “l’home més fort d’Espanya”, que s’haurà d’enfrontar amb jugadors de característiques molt diverses, des d’un expaparazzi, a una creadora de contingut, a un expolític o a una jutgessa internacional.

En total, 18 jugadors que conviuran en un monestir dividits en dos grups: un format per “fidels” i un altre compost per “traïdors”, la identitat dels quals només coneixeran ells mateixos. L'objectiu dels fidels serà descobrir els traïdors, i estos últims hauran de mantenir ocult el seu rol i acabar amb els seus contrincants mentre els fan creure que estan en el mateix bàndol.

Per a complir el seu objectiu, en cada jornada, uns i altres es reuniran al voltant d'una taula rodona on votaran quin concursant ha de ser expulsat del monestir i, per tant, eliminat del programa. Durant la deliberació, cada concursant podrà exposar individualment els motius pels quals creu que una persona és traïdora, i tracta de convéncer a la resta que voten el mateix que ell.

Joan Ferrer, posseïdor del títol de l’home més fort d'Espanya per arrossegar camions de més de 15.000 kg, arriba al monestir amb ganes de jugar i creu que en este cas, el cervell serà més important que els músculs. Ja avança que els espectadors veuran com el misteri atrapa des del primer moment. De fet, fins i tot als jugadors els passa: "És tanta la suggestió que arribes a aïllar-te totalment de l'exterior", assegura. Dimecres començarem a cavil·lar si el deltebrenc és "fidel o traïdor".