Es confirma el canvi de tendència en la premsa digital del Camp de Tarragona

'delCamp.cat' torna a superar el 'Diari de Tarragona' en usuaris únics i visites durant el mes d'abril

Redacció
15 de maig del 2014
Els mitjans del grup delCamp.cat —els mitjans de NacióDigital.cat al sud del principat—, amb edicions locals i comarcals al Camp de Tarragona i l'edició ebrenca, Aguaita.cat, han tornat a superar en visites i usuaris únics el Diari de Tarragona, i el grup repeteix lideratge en la premsa digital al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre. Segons les dades auditades per OJD Interactiva, delCamp.cat ha sumat, durant el passat mes d'abril, 193.930 usuaris únics (–38,65%) i 591.337 visites. Durant aquest mes també s'han servit 1.234.545 pàgines, és a dir, els lectors d'aquest mitjà han llegit aquest nombre de notícies. El descens d'aquest mes d'abril del 38,65% d'usuaris únics arriba després d'un mes amb un creixement del 139,49%. Els gairebé 200.000 usuaris únics, «lectors» en el llenguatge d'Internet, és la segona millor marca d'audiència del grup delCamp.cat en la seva història. delCamp.cat és l'onzè mitjà en català més llegit a Catalunya. Se situa per darrere de Timeout.cat i per davant d'e-Notícies.cat.

Per la seva banda, el Diari de Tarragona ha sumat aquest abril 183.641 usuaris únics (–19,79%), unes 399.971 visites i un total de 830.601pàgines vistes; en els tres indicadors delCamp.cat supera clarament el mitjà degà a Tarragona i amb 200 anys d'història. Els altres dos mitjans del Camp de Tarragona auditats per OJD són ReusDigital.cat i RevistaCambrils.cat. El mitjà cambrilenc en suma 18.000 (–3,5%), només quatre mil menys que ReusDigital.cat, que aquest passat mes ha acumulat 22.499 usuaris únics (–8,05%).