Arranca la campanya de micromecenatge de la cerveseria rural de la Terra Alta

La Factoria Ebrewine ha engegat una campanya de micromecenatge basada en recompenses com a eina actual de finançament per poder elaborar una nova línia de cerveses d’autor

per Aguaita.cat , Horta de Sant Joan , 25 de febrer de 2021 a les 16:01 |
La imatge de les dues noves cerveses artesanes que s'elaboraran a partir del micromecenatge | Cedida
La Factoria Ebrewine ha engegat una campanya de micromecenatge basada en recompenses com a eina actual de finançament per poder elaborar una nova línia de cerveses d’autor
Un dels pilars de la Factoria Ebrewine és apostar per l’economia circular i la sostenibilitat en tot el procés del seu projecte de “FarmBrewery”, així com impulsar el reconeixement que es mereix 

el sector de les cerveses artesanes vers les industrials.

Per estos motius s’inicia un finançament digital i col·lectiu a través d’una empresa autoritzada per aconseguir l’objectiu de 4.500€ i poder llençar al mercat dues noves cerveses top. L’Homo Addictus pels amants de l'ordi i, l’Homo Iparus pels amants del llúpol.


Tant una cervesa com l’altra estan elaborades amb l'aigua provinent del Parc Natural dels Ports i, sobretot, pensades per ser sabroses i alhora fàcils de beure - tot i la seva complexitat – ajudant a introduir, així, a un públic principiant o reticent.

Tothom que es suma a col·laborar ara en aquesta campanya pot escollir entre diverses recompenses a gaudir un cop finalitzada la seva producció prevista pels voltants de juny. De cap manera és una donació a canvi de res, i només es farà efectiva si s’aconsegueix l’objectiu econòmic establert: si no s’aconsegueix es retornaran tots els fons als seus mecenes un altre cop.
Les diverses opcions de compra van des d’una visita/degustació a l’obrador fins l’enviament de les cerveses a casa durant tot un any, és a dir, des dels 10€ fins els 400€. 
L'enllaç directe a la campanya de micromecenatge és: 
http://ulele.com/factoriaebrewine
 

 

Participació