Un de cada tres morts en accidents de trànsit té més de 65 anys, segons les dades de sinistralitat a Catalunya registrades pel Servei Català de Transit (SCT) de l'1 de gener al 31 de maig. Des que va començar l'any, 66 persones han mort en 63 accidents de trànsit a les carreteres catalanes, un 10% menys que el 2018.
El 65% de les víctimes van morir en accidents que van tenir lloc entre divendres i diumenge, i majoritàriament a la tarda. Dels 66 morts, tres són ciclistes, cinc vianants i 18 motoristes -en aquest cas, la xifra és la mateixa que la registrada l'any passat-.
Les demarcacions on s'han produït més accidents mortals són Tarragona i Barcelona, amb 21 cadascuna, seguides de Girona amb 12 i Lleida tanca amb 9.
Un de cada tres morts en accidents de trànsit a Catalunya té més de 65 anys
Les demarcacions on s'han produït més accidents mortals són Tarragona i Barcelona amb 21 cadascuna, seguides de Girona amb 12 i Lleida tanca amb 9
ARA A PORTADA
-
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu Redacció
Publicat el 04 de juny de 2019 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Un nou creuer tria el port de la Ràpita per fer un fondeig tècnic abans de la inauguració
-
Societat Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys