La noia, de 30 anys i nacionalitat brasilera, va morir a l'acte en caure des de l'àtic d'un edifici de quatre pisos d'alçada situat a l'avinguda de la Constitució, a prop del centre cívic.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, no es tracta d'un cas de violència de gènere, atès que les dues persones no eren parella, tal com ja van avançar els mossos d'esquadra en el moment de la detenció. És per això que les diligències seguiran el seu tràmit habitual en el jutjat d'instrucció número 1 d'Amposta.
Els fets van succeir a l'entorn de les 3 de la matinada de diumenge passat. Segons els veïns, tots dos van iniciar una forta baralla dues hores abans.

ARA A PORTADA
-
-
-
El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3 Sílvia Berbís Morelló
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
El Tren de les Dones: 40 anys de lluita feminista i antimilitarista a Tortosa Sílvia Altadill i Martínez
Publicat el 04 de desembre de 2012 a les 17:03
Et pot interessar
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa
-
Societat Eurecat d'Amposta desenvoluparà una nova generació de reactors de metanol
-
Societat Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics