Una nova xarxa territorial se suma des d'ara a les ja constituïdes a les comarques de Girona i les Terres de Lleida i Aran. Està formada pel Museu d'Alcover, el Museu de les Terres de l'Ebre, el Museu d'Història de Cambrils, la Fundació Apel·les Fenosa, el Museu Deu, el Museu Pau Casals, el Museu de la Vida Rural, el Museu Comarcal de la Conca de Barberà, el Museu Salvador Vilaseca, el Museu Diocesà de Tarragona, el Museu Arqueològic de Tarragona, el Museu de Valls, i el Museu de Tortosa.
Esta xarxa té, per una banda, una funció cooperativa, amb la detecció de les necessitats dels museus que s'han de resoldre mitjançant la provisió de serveis i evaluant-ne els resultats. I, per l’altra, una funció de foment, amb suport econòmic a actuacions de valor afegit dels museus de la Xarxa.
També s'està treballant en la posada en marxa de la Xarxa de Museus Territorials de la Catalunya Central i del Penedès, així com en el de la Regió Metropolitana de Barcelona.
Constituïda la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Tarragona i les Terres de l'Ebre
A l’Ebre, hi formen part el Museu de Tortosa i el Museu de les Terres de l’Ebre

- Museu de Tortosa -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu Redacció
Publicat el 09 d’octubre de 2017 a les 15:34
Actualitzat el 09 d’octubre de 2017 a les 15:44
Et pot interessar
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Un nou creuer tria el port de la Ràpita per fer un fondeig tècnic abans de la inauguració
-
Societat Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys