FCC comença les millores d'enllumenat a l'Ametlla de Mar

Amb el conjunt de millores es preveu que un estalvi energètic i econòmic del 47,63 %

Redacció
28 d'octubre del 2014
Actualitzat el 29 d'octubre a les 8:52h
Fo­men­t de Cons­truc­cio­ns i Con­trac­tes (FCC), empresa concessionària del manteniment de les instal·lacions de l’enllumenat públic de l’Ametlla de Mar ja té pràcticament finalitzades les millores a Calafat, Sant Jordi d’Alfama-Sector Bosc, Roques Daurades i Ribes Altes. Actualment ja s’han començat al polígon industrial- camp de futbol. “Els treballs continuen a bon ritme. De fet, hi ha àrees del municipi on ja s’han finalitzat les millores. També vull recordar que a part de la nova inversió també es fa manteniment i que és molt important la col·laboració del ciutadà. Si detecten alguna mancança cal que informen l’empresa”, subratlla Andreu Martí, alcalde de l’Ametlla de Mar.

Aquestes millores en l’enllumenat es van traslladar la setmana passada a l’accés al CEM. Així, al llarg d’una setmana aproximadament, s’hauran substituït 34 punts de llum, es farà la reforma i/o reposició d’un quadre d’enllumenat i s’haurà dut a terme la implementació de sistemes de telemesura de comptadors i telegestió a més de l’adequació de les conduccions elèctriques malmeses. Segons FCC, aquests treballs suposen una inversió 7.728,80 euros.

D’altra banda, FCC actuarà a altres zones urbanes del municipi com Tres Cales i Marina Sant Jordi. Paral·lelament l’empresa treballa al nucli urbà on han començat aquesta setmana. De fet, des de FCC s’han solucionat 168 incidències i 19 incidències greus. A més, s’han realitzat d’altres accions correctives al nucli urbà per millorar la gestió energètica com 115 reparacions de punts de llum, 19 reparacions de cablejat i 17 reparacions en quadres de comandament, entre d’altres.

L’objectiu que s’ha marcat FCC, pel primer trimestre de 2015, és el canvi de 3.633 lluminàries en total. I és que el conjunt de millores de l’enllumenat, segons l’empresa, preveu reduir les xifres de consum energètic passant de 547.804,51 Kwh/any a 286.909,05 Kwh/any. Així s’haurà aconseguit un estalvi energètic i econòmic del 47,63 %. A més, també representarà una millora estètica.

Tots els ciutadans que detecten alguna deficiència en matèria d’enllumenat es poden posar en contacte amb l’empresa [email protected]  o al 977 55 06 03, telèfon d’atenció 24 hores.