Cristina Pedret, ramadera de Móra d’Ebre, protagonista de la campanya "No em toquis els ous!"

Busca interpel·lar el públic urbà, ja que és el que està més allunyat del món rural

Cristina Pedret, ramadera de Móra d’Ebre
Cristina Pedret, ramadera de Móra d’Ebre | Cedida
Redacció
13 de desembre del 2019
Actualitzat a les 15:36h
 
Ramaderes, pagesos, pescadors... gent del sector primari protagonitza una campanya de publicitat institucional adreçada a tota la ciutadania de Catalunya per conscienciar-los sobre la importància del sector primari en el si de l’economia i sobre la qualitat dels productes agroalimentaris produïts a Catalunya. La campanya busca interpel·lar el públic urbà i connectar-lo amb el món rural.

Es difondrà durant les festes de Nadal mitjançant canals de televisió amb abast arreu del territori i cadenes i grups de televisió local, i també ràdios, diaris, xarxes socials i anuncis a l’exterior.

Per rodar l’espot i per a la imatge gràfica, hi han participat gent del sector, com la Glòria Juanals, una pagesa de Calonge o la Cristina Pedret, ramadera de Móra d’Ebre, totes dues integrants de l’Associació de Dones del Món Rural; Pedret, a més, és membre de l’Associació de Ramaders de Cabrum de Catalunya. El pescador és en Josep Antoni Cruz, de Palamós.

Els productes locals i la cohesió territorial, a debat

La campanya s’emmarca en el gran debat de país que s’ha obert en el Consell Català de l’Alimentació per posar en valor els aliments produïts a Catalunya i la importància de garantir l’accés a una alimentació sana, segura i de qualitat, i també la cohesió territorial.