L'incendi que es va iniciar este dilluns al Perelló ha deixat un total de 233 hectàrees de bosc de pi blanc convertides en cendra. Així es pot veure en estes imatges aèries, que mostren la zona de les Collades completament negra, amb els molins eòlics ja en marxa, contrastant amb la resta de la muntanya. Extingit este dimecres, i declarat el primer gran incendi d'esta temporada d'estiu, els Bombers i els altres equips d'emergències encara vigilen la zona.
El vídeo, realitzant amb càmera i dron, és obra del fotògraf i creador audiovisual Èric Barberà (@Ericbaes).
VÍDEO | Impressionants imatges aèries del bosc calcinat per l'incendi del Perelló
L'incendi, extingit este dimecres, ha cremat 233 hectàrees de pi blanc i matoll a la zona de les Collades
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 14 de juny de 2019 a les 17:38
Actualitzat el 14 de juny de 2019 a les 18:06
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
