L’Ajuntament de Roquetes i la Lliga contra el Càncer de les Comarques de Tarragona han signat un conveni mitjançant el qual el Consistori atorga a l’entitat una subvenció de 2.400 euros. Es tracta d’un ajut que servirà per continuar donant suport especialment a les dones que han estat operades de càncer de mama, segons ha explicat la delegada a Roquetes de la Lliga, Pepita Bosch, en l’acte de signatura del conveni, al qual han assistit també l'alcalde Paco Gas i la regidora de Qualitat de Vida i Política de Dones, Cinta Garcia. Concretament els diners d'este conveni es destinaran a subvencionar exercicis que uns fisioterapeutes porten a terme a les instal·lacions de l'Aqua Roquetes adreçats especialment a dones que han estat operades de càncer de mama.
Pepita Bosch ha agraït la voluntat de l'Ajuntament per destinar esta aportació econòmica mentre que Cinta Garcia ha destacat la voluntat del govern municipal de seguir oferint tot l'ajut possible als projectes que els propose l'entitat.
Roquetes atorga una subvenció de 2.400 euros a la Lliga contra el Càncer
L'ajut es destinarà a exercicis que es duen a terme a les instal·lacions de l'Aqua Roquetes adreçats especialment a dones que han estat operades de càncer de mama
- Acte de signatura del conveni. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’octubre de 2020 a
les 16:48
Actualitzat el
27 d’octubre de 2020 a les
17:17
Et pot interessar
-
Societat
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre
-
Societat
La CHE estima que l’avinguda controlada ha mobilitzat fins a 15.000 tones de sediments Ebre avall
-
Societat
L'ampliació de l'Hospital de Tortosa manté els serveis assistencials però perd vestuaris i aparcaments
-
Societat
Tortosa presenta la Taula de l’Aigua amb una taula rodona per obrir el debat ciutadà
-
Societat
La rapitenca Georgina Matamoros promourà el lideratge femení a l’ONU
-
Societat
Petjades de l’Ebre denuncia retards en els pagaments i l’Ajuntament de Tortosa assegura que ja s’han resolt
