El proper dissabte 22 de juliol, a les 22.30 hores, al port pesquer de l'Ampolla, la delegació de la Lliga contra el Càncer a l'Ampolla organitza, amb el patrocini de l'Ajuntament de l'Ampolla, la I Nit Solidària de les Terres de l'Ebre, amb l'objectiu de recaptar fons per a l'entitat.
L'acte estarà estructurat en do parts. A la primera part, la periodista Mireia Curto entrevistarà Francesc Vallespí, vicepresident primer de la Lliga contra el Càncer de les comarques de Tarragona i les Terres de l'Ebre; Enric Tomàs, infermer intensivista a l'Hospital Clínic de Barcelona; i Samuel Bru, professor de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). Les entrevistes aniran acompanyades al piano de la professora Maria Mestre.
En la segona part, presentada per Imma Beneyto, hi haurà les actuacions musicals de: Josep Maria Bonet acompanyat per Diego López i Àlex Muedra; Grup de Jotes; Clàudia Moreno; Júlia Maria Figueres; Mario Pons; Mireia Sánchez; Diego López acompanyat per Josep Maria Bonet i Àlex Muedra; un petit grup de músics de la banda de Sant Llorenç de la Galera; Teresa Clua acompanyada al piano per Maria Mestre; i la Coral Enharmonia de l'Ampolla.
L'entrada solidària a la gala serà de 5 euros. Durant l'acte, se sortejaran diversos premis. També hi haurà servei de barra.
La Lliga contra el Càncer a l'Ampolla organitza dissabte la I Nit Solidària de les Terres de l'Ebre
Societat
Hi haurà entrevistes i actuacions musicals, a partir de les 22.30 hores, al port pesquer
- Cartell de la I Nit Solidària.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2023 a
les 18:47
Actualitzat el
20 de juliol de 2023 a les
19:00
Et pot interessar
-
Societat
Els estudiants del Baix Ebre i Montsià tenen dificultats per tornar a casa amb transport públic
-
Societat
De la clotxa a l’oleoturisme: la Ribera d’Ebre es prepara per a un novembre gastronòmic
-
Societat
Alliberades prop de 800 tortugues mediterrànies al parc natural dels Ports
-
Societat
Naix l’Obrador Compartit per impulsar la transformació agroalimentària de proximitat
-
Societat
Roquetes sotmet a votació 20 propostes ciutadanes per decidir el destí de 50.000 euros
-
Societat
L’Aldea endureix el control dels abocaments de residus amb 30 sancions
