El proper dissabte 22 de juliol, a les 22.30 hores, al port pesquer de l'Ampolla, la delegació de la Lliga contra el Càncer a l'Ampolla organitza, amb el patrocini de l'Ajuntament de l'Ampolla, la I Nit Solidària de les Terres de l'Ebre, amb l'objectiu de recaptar fons per a l'entitat.
L'acte estarà estructurat en do parts. A la primera part, la periodista Mireia Curto entrevistarà Francesc Vallespí, vicepresident primer de la Lliga contra el Càncer de les comarques de Tarragona i les Terres de l'Ebre; Enric Tomàs, infermer intensivista a l'Hospital Clínic de Barcelona; i Samuel Bru, professor de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). Les entrevistes aniran acompanyades al piano de la professora Maria Mestre.
En la segona part, presentada per Imma Beneyto, hi haurà les actuacions musicals de: Josep Maria Bonet acompanyat per Diego López i Àlex Muedra; Grup de Jotes; Clàudia Moreno; Júlia Maria Figueres; Mario Pons; Mireia Sánchez; Diego López acompanyat per Josep Maria Bonet i Àlex Muedra; un petit grup de músics de la banda de Sant Llorenç de la Galera; Teresa Clua acompanyada al piano per Maria Mestre; i la Coral Enharmonia de l'Ampolla.
L'entrada solidària a la gala serà de 5 euros. Durant l'acte, se sortejaran diversos premis. També hi haurà servei de barra.
La Lliga contra el Càncer a l'Ampolla organitza dissabte la I Nit Solidària de les Terres de l'Ebre
Hi haurà entrevistes i actuacions musicals, a partir de les 22.30 hores, al port pesquer
- Cartell de la I Nit Solidària.
ARA A PORTADA
-
La PDE s'oposa al conveni signat pel Govern i el Col·legi d'Enginyers per estudiar les bases de transició hídrica Redacció
-
SEO BirdLife treballa per eliminar grans focus de l'herba invasora de la pampa al delta de l'Ebre Redacció
-
-
Marc Aleixandri: «La moda sense gènere plasma la meua identitat i no puc dissenyar des d'un altre punt de vista» Joan Navarro
-
Publicat el 20 de juliol de 2023 a les 18:47
Actualitzat el 20 de juliol de 2023 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Tres empreses de les Terres de l'Ebre reben el premi Cartanyà per la seua proposta turística
-
Societat
El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre impulsa la criança corresponsable
-
Societat
El CAP de la Ràpita adapta espais per millorar l’atenció a persones amb autisme i altres perfils neurodivergents
-
Societat
Les temperatures als Ports baixen fins a -2 graus
-
Societat
Alcanar reuneix 330 dones en una trobada comarcal reivindicativa i festiva
-
Societat
Arranquen les obres d'adequació del Teatre Auditori Felip Pedrell
