La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 4.249 casos confirmats per PCR o antígens (97 més que en el balanç anterior), 4.464 si es tenen en compte la resta de proves. En esta regió han mort 82 persones (+2). Entre el 28 d’octubre i el 3 de novembre es van notificar 8 defuncions, 4 en l'interval anterior.
El risc de rebrot baixa 23 punts i se situa en 641 punts, per sota del de la setmana anterior, quan era de 1.075. Per altra banda, la taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre el 28 d’octubre i el 3 de novembre és de 356,81 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 810,83, pels 738,35 de la setmana anterior.
L'Rt es manté en el 0,85, mentre que la setmana anterior era d'1,52. Segons l'últim balanç, hi ha 61 persones ingressades (-1). Entre el 28 d’octubre i el 3 de novembre hi havia 59 ingressats. La setmana anterior van ser 44 hospitalitzats.
El risc de rebrot baixa 23 punts a les Terres de l’Ebre este dissabte, amb 97 casos i dos morts més
L'Rt es manté en el 0,85, mentre que la setmana anterior era d'1,52
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de novembre de 2020 a
les 21:13
Actualitzat el
07 de novembre de 2020 a les
21:15
Et pot interessar
-
Societat
Amposta programa tallers, conferències i xerrades per celebrar les V Jornades de Cultura Menstrual
-
Societat
El COPATE inicia els tractaments de control del mosquit al delta de l’Ebre
-
Societat
Roquetes commemora el Dia Mundial contra l’LGTBI-fòbia amb l’Unicorns Party XXL
-
Societat
El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre i la URV impulsen formació pràctica universitària al CoEbreLab
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre alerta de l’augment de la complexitat dels conflictes de consum
-
Societat
Avancen les obres de millora de la T-324 amb l’eixamplament del pont sobre el riu Sec
