Des d'ara, les persones que visiten el Museu de Tortosa disposaran d'un nou suport tecnològic que facilitarà que puguen conèixer amb major detall els elements que es mostren a l'exposició permanent. Coincidint amb la celebració del Dia Internacional dels Museus, el Museu ha activat el servei d’audioguia gratuït per tal que els visitants puguen tindre les explicacions sobre el fons als seus dispositius mòbils.
El sistema funciona escanejant amb els telèfons intel·ligents o les tauletes el codi QR que es troba a l'accés al Museu. Això permet que cada visitant puga escoltar els àudios dels continguts expositius, a mesura que recorre els diferents espais de l'equipament. L'únic requisit tècnic és que el dispositiu tinga instal·lada alguna aplicació per a la lectura de codis QR, així com connexió a Internet.
L'audioguia del Museu de Tortosa està disponible en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. En total hi ha 50 fragments d'àudio, que sumen 45 minuts d'explicacions sobre la història de Tortosa, el seu territori i les peces més representatives de l’exposició. Els àudios estan numerats en l’ordre del recorregut de la visita i, per poder-los escoltar, només cal prémer a sobre de cada enunciat al llistat que es apareix als dispositius mòbils una vegada escanejat el codi QR a l'inici de la visita.
Durant tota esta setmana, i amb motiu del Dia Internacional dels Museus, el Museu de Tortosa manté les jornades de portes obertes per tal que tota la ciutadania puga visitar l'equipament que mostra diferents elements de la història de Tortosa, des de la prehistòria fins a l'etapa moderna.
El Museu de Tortosa implanta un servei gratuït d’audioguia, a través dels dispositius mòbils
Societat
Coincidint amb el Dia Internacional dels Museus, s'ha activat un sistema per tal que el públic puga escoltar les explicacions del fons amb els seus aparells
ARA A PORTADA
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
-
-
Economia La Ràpita impulsa un projecte d’economia blava al Delta amb una vintena d’actuacions clau Redacció
-
Economia Capitania Marítima de Tarragona reconeix quatre pesquers ebrencs per la seua seguretat a bord Redacció
Publicat el
18 de maig de 2022 a
les 14:13
Actualitzat el
18 de maig de 2022 a les
14:42
Et pot interessar
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
