​Fum i llops

«Penso que és més fàcil ensenyar allò que no està bé, que allò que sí; sobretot, perquè la ràbia parla per si sola davant de quelcom injust, mentre que treure el somriure no és tan fàcil de justificar»

17 de juny de 2021
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google