L'estanc número 5 d'Amposta ha repartit un premi d'1 milió d'euros, amb el sorteig de 'El Millón de l'Euromillones' d'este dimarts a la nit. Les responsables de l'establiment estan esperant que l'afortunat o afortunada valide la butlleta guanyadora i confien que serà algun veí de la ciutat. El premi de 'El Millón' es concedix a través d'un codi aleatori que tenen les butlletes de 'L'Euromillones'. El codi guanyador d'este dimarts ha estat el GTM01347, venut en este establiment de l'avinguda Catalunya d'Amposta. La casualitat ha fet que l'estanc repartisca el premi més gran de la seva història després que, fa només uns dies, compartissen a les xarxes una imatge antiga on celebraven haver venut una butlleta premiada amb 600.000 euros.
"Esperem que vinga a validar la butlleta o si se n'adona abans, que vinga a dir-nos-ho. Estic gairebé segura que és algú d'Amposta", ha apuntat Verònica, una de les treballadores de l'estanc, respecte a l'afortunat guanyador del milió d'euros. Verònica ha destacat que el premi toque just quan fa només uns dies es va penjar a les xarxes una imatge antiga de l'estanc després d'haver repartit un premi de 600.000 euros, una fotografia que havia animat molta clientela a jugar a l'Euromillones tot i no fer-ho de manera habitual. "Ha estat una coincidència i estem molt contents", ha destacat.
Un estanc d'Amposta repartix un premi d'un milió d'euros
El premi del sorteig de 'El Millón de l'Euromillones' encara no s'ha reclamat però les responsables de l'establiment confien que l'afortunat és algú de la ciutat
ARA A PORTADA
-
L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves Natàlia Pinyol
-
Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló Redacció
-
-
-
Tortosa destina més de 700.000 € a comprar els terrenys per al nou hospital de les Terres de l’Ebre Xavi Llambrich
Publicat el 18 de novembre de 2020 a les 16:11
Actualitzat el 18 de novembre de 2020 a les 16:19
Et pot interessar
-
Societat Amposta encetarà el curs escolar amb una conferència de David Bueno sobre el cervell dels adolescents
-
Societat Què fer el cap de setmana del 29 al 31 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La batalla campal per la millor camiseta de les penyes aixeca polseguera a Tortosa
-
Societat La Policia Local d'Amposta tanca el pla especial de vigilància de platges amb 32 denúncies i 41 serveis atesos
-
Societat La CHE avisa de crescudes de barrancs i lleres a l'interior de les Terres de l'Ebre per pluja intensa
-
Societat Els alcaldes dels municipis afectats pels focs de l'Ebre i la Segarra reclamen agilitat en els ajuts