Tortosa oferirà programació estable d'òpera a partir d'esta temporada. És l'aposta de l'Ajuntament incorporant-se al cicle Òpera de Catalunya del que ja formen part deu teatres de tot el país.
L'objectiu d'este cicle és fer arribar l'òpera en viu a altres comarques de Catalunya i descentralitzar esta disciplina artística circumscrita històricament a l'àmbit de Barcelona. L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, s'ha mostrat convençut que la iniciativa tindrà èxit a la ciutat però també a les Terres de l'Ebre, i s'ha compromès a poder programar dos o tres òperes a l'any.
Enguany, però, el teatre Auditori Felip Pedrell s'estrenarà en el cicle Òpera de Catalunya amb el Cosi fan tutte de Mozart l'1 de novembre. A més de Tortosa, formen part d'este cicle Sabadell, Reus, Manresa, Sant Cugat del Vallès, Viladecans, Vic, Lleida, Girona, Granollers, i Tarragona.
Tortosa oferirà almenys una òpera anual en la programació estable de teatre de l'Auditori Felip Pedrell
La capital del Baix Ebre s'incorpora al cicle Òpera de Catalunya amb 'Cosi fan tutte' de Mozart

- Façana principal del teatre Auditori Municipal Felip Pedrell de Tortosa. -
- Teatre Auditori Felip Pedrell
ARA A PORTADA
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
-
-
L’atenció en salut mental a infants i joves es dispara a l’Ebre gràcies als nous serveis a domicili Redacció
-
La pel·lícula Sirat, amb la canareva Andrea Queralt a la producció, opta a la Palma d’Or Sílvia Berbís
Publicat el 08 de febrer de 2017 a les 18:03
Actualitzat el 08 de febrer de 2017 a les 18:46
Et pot interessar
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics
-
Societat Ignasi Blanch crea una làmina solidària per al Projecte Emma contra el càncer de mama
-
Societat Balfegó, premiada pel Cercle d'Economia 2025 pel seu arrelament i expansió internacional
-
Societat El Tren de les Dones: 40 anys de lluita feminista i antimilitarista a Tortosa