L'Ajuntament de Roquetes ha posat un servei d'assistència jurídica a disposició de totes les persones que van resultar ferides i agredides en les càrregues de la Guàrdia Civil, el diumenge 1 d'octubre, durant la celebració del referèndum, quan la policia va actuar amb força per endur-se les urnes del pavelló municipal.
Este servei gratuït s'ofereix gràcies "a la tasca voluntària d'un col·lectiu d'advocats", segons informa l'Ajuntament, i tothom qui ho necessite ha de contactar amb el consistori, per telèfon o correu electrònic. Més endavant se'ls convocarà a una reunió informativa.
De moment, una persona a qui haurien trencat el dit, ferida que li ha causat baixa laboral, ja ha contactat amb l'Ajuntament. El consistori també ha acabat l'informe dels danys materials que va provocar l'actuació policial i que presentaran en la seua denúncia com a part afectada.
Roquetes ofereix assistència jurídica als ferits en les càrregues policials de l'1-O
Un grup d'advocats voluntaris oferirà el servei gratuïtament
ARA A PORTADA
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties» Xavi Llambrich
-
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
Publicat el 11 d’octubre de 2017 a les 10:26
Actualitzat el 11 d’octubre de 2017 a les 10:37
Et pot interessar
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball