Puigdemont: «En la meua penúltima estada a Tortosa vaig voler vindre en tren. No hi he tornat»

El president lamenta l'estat de les infraestructures al país

Publicat el 29 de gener de 2016 a les 17:08
Actualitzat el 01 de febrer de 2016 a les 10:29

Carles Puigdemont amb el vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa, Francesc Faiges. Foto: Sofia Cabanes


El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha participat este migdia en un dinar organitzat per la Cambra de Comerç de Tortosa, amb la participació d’una vuitantena d’empresaris de les Terres de l’Ebre.

La reivindicació de les infraestructures ha centrat bona part del discurs del president, que ha estat especialment dur a l'hora de qualificar-ne l'estat: “tenim unes infraestructures impròpies d’un país competitiu. És tremendament anormal”, ha lamentat Puigdemont.

En referència al mal estat de les infraestructures ferroviàries, especialment a les Terres de l’Ebre, Puigdemont ha volgut recordar una anècdota davant dels empresaris tortosins: “en la meua penúltima estada a Tortosa –abans de ser president- vaig voler vindre en tren. I no hi he tornat. Això és impresentable. Que un territori amb la potència econòmica i turística com este no puga disposar de connexions ferroviàries mínimament presentables fa rubor”, ha reblat.

Puigdemont ha fet este  divendres la seua primera visita institucional a les Terres de l’Ebre. Al matí ha inaugurat la comissaria dels Mossos d’Esquadra de l’Ametlla de Mar i al migdia, abans del dinar amb empresaris, ha mantingut una reunió amb membres de la Plataforma en Defensa de l’Ebre.