Els equips de rescat han localitzat els cossos sense vida dels dos pescadors alemanys que portaven desapareguts des del passat divendres a l'embassament de Mequinensa. La seua barca va bolcar en xocar amb la d'uns altres turistes de la mateixa nacionalitat, tres persones van aconseguir arribar nedant a la riba.
El primer dels cossos ha estat localitzat a les 17.30 hores d'este dilluns i el segon s'ha recuperat 45 minuts després, han confirmat fonts de la Guàrdia Civil.
Especialistes del Grup d'Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (GEAS) i bombers de la Diputació de Saragossa participaven en el dispositiu de recerca que es va establir divendres passat després que la barca dels dos pescadors xoqués amb una altra de més potència. També s'han utilitzat en la recerca dels desapareguts drones d'última generació i gossos especials.
L'embassament es coneix a la zona com 'el mar d'Aragó', per presentar forts corrents d'aigua. Els pescadors alemanys, J.E.H, de 55 anys, i C.J.W.B., de 54, pel que sembla no portaven armilles salvavides.
ARA A PORTADA
-
Tortosa obre la ciutat al riu amb una zona d'oci, un nou carril bici i la reordenació de la rambla Felip Pedrell Redacció
-
-
El govern espanyol demana per carta a 106 municipis que detallen els danys d'episodis catastròfics Redacció
-
-
Considerada «molt forta» la candidatura de Móra la Nova per instal·lar una de les gigafactories europees d'IA Redacció
Publicat el 03 de juny de 2019 a les 21:52
Actualitzat el 03 de juny de 2019 a les 22:03
Et pot interessar
-
Societat
Fires i mercats de Nadal 2025 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Científics de la URV constaten que la qualitat dels carbohidrats en la dieta té un paper clau per prevenir demències
-
Societat
Els comerços de Tortosa es desperten amb pintades per no tenir accessos adaptats
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa construïx el segon aparcament als antics terrenys de Renfe
-
Societat
Bombers voluntaris de l'Ebre i Tarragona demanden la Generalitat per reclamar drets laborals
-
Societat
La població creix un 1,7% a les Terres de l'Ebre
