Els equips de rescat han localitzat els cossos sense vida dels dos pescadors alemanys que portaven desapareguts des del passat divendres a l'embassament de Mequinensa. La seua barca va bolcar en xocar amb la d'uns altres turistes de la mateixa nacionalitat, tres persones van aconseguir arribar nedant a la riba.
El primer dels cossos ha estat localitzat a les 17.30 hores d'este dilluns i el segon s'ha recuperat 45 minuts després, han confirmat fonts de la Guàrdia Civil.
Especialistes del Grup d'Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (GEAS) i bombers de la Diputació de Saragossa participaven en el dispositiu de recerca que es va establir divendres passat després que la barca dels dos pescadors xoqués amb una altra de més potència. També s'han utilitzat en la recerca dels desapareguts drones d'última generació i gossos especials.
L'embassament es coneix a la zona com 'el mar d'Aragó', per presentar forts corrents d'aigua. Els pescadors alemanys, J.E.H, de 55 anys, i C.J.W.B., de 54, pel que sembla no portaven armilles salvavides.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de juny de 2019 a
les 21:52
Actualitzat el
03 de juny de 2019 a les
22:03
Et pot interessar
-
Societat
L’activista de Tortosa Andreu Curto s’enfronta a un nou judici arran de la vaga general de fa 14 anys
-
Societat
Primer dia de curs a l'Ebre: els alumnes tornen a classe mentre els docents tallen l’N-340
-
Societat
Tortosa ajorna els focs de la Cinta a l'11 de setembre per l’alt risc d’incendi
-
Societat
Roquetes brinda de nou pel producte local amb «De Roquetes Vi, i Punyetes Baixo»
-
Societat
Fiscalia rebaixa la petició de presó per a l'exgerent de la cooperativa de l'Aldea per les dilacions indegudes
-
Societat
L'Ajuntament de Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort del nadó
