El risc de rebrot ha baixat este dimarts 11 punts respecte a dilluns i se situa en 77, més de la meitat del registrat la setmana anterior, quan era de 161. La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 5.131 casos confirmats per PCR o antígens (10 més que en el balanç de dilluns), 5.365 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 120 persones, cap més que en el balanç anterior. Entre el 28 de novembre i el 4 de desembre es van notificar 6 defuncions, 5 en l'interval anterior.
Per altra banda, la taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre el 28 de novembre i el 4 de desembre és de 44 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 132, pels 207 de la setmana anterior. El 2,55% de les proves que es fan donen positiu.
La velocitat de contagi (Rt) baixa dos centèsimes, fins a 0,65, mentre que la setmana anterior era de 0,84. Segons l'últim balanç, hi ha 31 persones ingressades, una més que dilluns. Entre el 28 de novembre i el 4 de desembre hi havia 32 ingressats. La setmana anterior van ser 39 els hospitalitzats.
Les Terres de l’Ebre tenen la meitat de risc de rebrot que fa una setmana
La velocitat de contagi (Rt) baixa dos centèsimes, fins a 0,65
- -
- HTVC
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2020 a
les 17:28
Actualitzat el
08 de desembre de 2020 a les
17:33
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa constituirà una assemblea per elaborar el Pla Local per la Llengua
-
Societat
El model CSIR a les Terres de l’Ebre es trasllada al CAP Gandesa
-
Societat
L'Hospital de Tortosa i l'Institut de l'Ebre creen un motlle clínic únic al món i ultimen l'empresa per fabricar-lo
-
Societat
L’escola Horta Vella de la Ràpita es planta davant el tancament d’una línia d’I3
-
Societat
Suspesa la circulació de l'R16 entre Tarragona i Tortosa a causa del vent
-
Societat
La ventada deixa arbres arrencats, estructures agrícoles malmeses i pagesos sense suport al Baix Ebre i Montsià
