L'atur a les comarques de Tarragona i Terres de l'Ebre va pujar en 8.700 persones durant el segon trimestre en comparació amb els tres primers mesos de l'any, fins a les 58.900 persones, com a conseqüència del coronavirus, segons l'EPA publicada per l'INE. La taxa d'atur s'ha situat en el 15,34% davant el 12,83% de fa tres mesos.
Pel que fa la població ocupada, va ser de 325.200 persones (57,05%), és a dir, 16.200 persones menys que en els tres mesos anteriors. En el conjunt de Catalunya, les dades ja recullen de ple l'efecte de la pandèmia, que en el segon trimestre ha causat la destrucció de 223.700 llocs de treball i un increment de la xifra d'aturats de 61.300 persones en comparació als tres primers mesos de l'any. La taxa d'atur s'ha situat en el 12,78%.
L'atur a les comarques de Tarragona puja en 8.700 persones i la taxa supera el 15%
La Covid-19 ha causat la desaparició de 16.200 llocs de treball
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juliol de 2020 a
les 15:38
Actualitzat el
28 de juliol de 2020 a les
15:41
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
