L'atur a les comarques de Tarragona i Terres de l'Ebre va pujar en 8.700 persones durant el segon trimestre en comparació amb els tres primers mesos de l'any, fins a les 58.900 persones, com a conseqüència del coronavirus, segons l'EPA publicada per l'INE. La taxa d'atur s'ha situat en el 15,34% davant el 12,83% de fa tres mesos.
Pel que fa la població ocupada, va ser de 325.200 persones (57,05%), és a dir, 16.200 persones menys que en els tres mesos anteriors. En el conjunt de Catalunya, les dades ja recullen de ple l'efecte de la pandèmia, que en el segon trimestre ha causat la destrucció de 223.700 llocs de treball i un increment de la xifra d'aturats de 61.300 persones en comparació als tres primers mesos de l'any. La taxa d'atur s'ha situat en el 12,78%.
L'atur a les comarques de Tarragona puja en 8.700 persones i la taxa supera el 15%
La Covid-19 ha causat la desaparició de 16.200 llocs de treball
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juliol de 2020 a
les 15:38
Actualitzat el
28 de juliol de 2020 a les
15:41
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
El CAT impulsa la renovació de les cambres de mescla per millorar la potabilització de l’aigua
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
