La Plataforma en Defensa de les Terres del Sénia ha lamentat en un comunicat el “cinisme” i “la falta de sensibilitat cap a les poblacions afectades pels terretràmols” mostrats per Florentino Pérez, president d’ACS, accionista majoritària d’ESCAL UGS, arran de les declaracions que va fer al programa ‘Salvados’. En ser preguntat sobre el projecte Castor d’emmagatzematge de gas i dels gairebé 600 terratrèmols, Florentino va afirmar que “no hi va haver cap tremolor a cap casa” i que “la gent es va espantar per res”.
“La falta de responsabilitat d’estes empreses i, especialment, dels seus dirigents amb Florentino Pérez al capdavant, que compren tot allò que té preu a cop de talonari, i que només volen diners i més diners, no ens ha de deixar amb els braços creuats”, afirma la Plataforma, que considera “molt greus estes declaracions, perquè intenten fer veure que tot això ens ho hem inventat, i que a les poblacions que van patir aquesta onada sísmica són uns exagerats”.
Segons lamenta la Plataforma, “potser a casa seva no van haver-hi terratrèmols, però la ignorància estudiada, per molt de palco del Bernabeu i molta fundació benèfica, no empara la falta d’escrúpols i de responsabilitat; també de l’administració que li va deixar fer tot el que va voler, encarint un projecte de manera desorbitada”, apunta. També recrimina els governs perquè “li van regalar una clàusula que deia que si ho feia bé cobrava, i que si ho feia malament també; i uns altres que li han anat donant prerrogatives fins al ‘pelotazo’ econòmic en el qual s’ha convertit aquest projecte gasístic”, conclou.
La Plataforma del Sénia critica el «cinisme» i la «manca de sensibilitat» de Florentino Pérez
Societat
Titlla de «molt greus» les declaracions del president d'ACS al programa Salvados, en què afirmava que «la gent es va espantar per res»
ARA A PORTADA
-
Successos El temporal deixa una desena d’incidents i un ampli dispositiu de rescat a la costa de l’Ebre Sílvia Berbís Morelló | Joan Navarro
-
Successos Dos adults i un nadó queden a la deriva amb una embarcació avariada a la costa de l’Ametlla de Mar Joan Navarro
-
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Política Amposta triplica la inversió en el manteniment del cementeri municipal, fins als 110.000 euros anuals Joan Navarro
Publicat el
17 de març de 2014 a
les 21:29
Et pot interessar
-
Societat
Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta
-
Societat
Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
