El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona augmentarà la projecció de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre com a destinacions turístiques familiars. Dins del projecte europeu PECT TurisTIC en família, s'ha impulsat la creació d'experiències innovadores adreçades a este públic i s'ha implicat una xarxa de més d'un centenar d'agents públics i privats en el disseny i l'impuls del turisme familiar amb criteris d'especialització, innovació i sostenibilitat. Les iniciatives s'aglutinen en tres àmbits, Patrimoni Cultural, Platja Innovadora i Vinya en família. Eurecat ha creat el portal-aplicació 'Costa Daurada & Terres de l'Ebre Trip&Kids' i una plataforma TDS2+ per gestionar i analitzar la informació amb intel·ligència de dades.
Per la promoció de les marques com a destinacions familiars s'han editat nous catàlegs de propostes experiencials, pautes per adaptar els equipaments i els recursos turístics a les famílies de manera sostenible i responsable, juntament amb un nou relat que posa al centre els infants.
De fet, 1.500 alumnes han participat en el TurisTIC challenge, un itinerari educatiu que s'ha fet els últims dos cursos per estimular el coneixement del patrimoni, el sentiment de pertinença i d'orgull perquè siguen els futurs prescriptors i ambaixadors dels actius turístics del territori.
La Costa Daurada i les Terres de l'Ebre potencien la seua projecció com a destinacions familiars
Societat
El Patronat crea experiències innovadores en l'àmbit del patrimoni, les platges i l'enoturisme
- El món de la vinya s’obre a les famílies amb noves experiències -
- Arxiu
ARA A PORTADA
-
Política El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues Redacció
-
Economia Europa obre la convocatòria per a les set gigafactories d'IA: Móra la Nova en plena cursa Redacció
-
-
Economia Reactiven les obres del regadiu de Vingalis a la Ribera d'Ebre, un projecte pendent feia setze anys Redacció
-
Societat Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa Redacció
Publicat el
27 de desembre de 2021 a
les 17:00
Actualitzat el
27 de desembre de 2021 a les
17:08
Et pot interessar
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
De «tat» a «poval»: 30 paraules i expressions que només entendràs si ets de les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern declara d'utilitat pública els parcs eòlics Tivissa III i Tivissa IV
-
Societat
L'exgerent de la Cooperativa de l'Aldea declara que desconeixia la situació econòmica fins pocs dies abans de la fallida
-
Societat
Amposta commemora la memòria històrica en el 88è aniversari de la batalla de l'Ebre
-
Societat
Móra d'Ebre inaugurarà una escultura inspirada en una icònica fotografia de la Batalla de l'Ebre
