A les Terres de l'Ebre ja hi ha un 94,2% de persones que viuen en residències o altres centres institucionalitzats que han rebut les dos dosis de la vacuna contra la covid-19, així com la tenen un 83,4% dels professionals que hi treballen. Es pot confirmar a través de la pàgina dadescovid.cat, on han habilitat una nova funció per estar al dia del progrés de la vacunació arreu del territori. En este espai es pot veure també que, a les Terres de l'Ebre, hi ha més d'un 74% del personal d'Atenció Primària i dels hospitals vacunat, mentre que a un 64% de les persones amb gran dependència ja se'ls han administrat les dos dosis del vaccí. Amb tot, però, estos col·lectius representen només un 6,5% població ebrenca.
La regió sanitària de les Terres de l'Ebre suma 4 positius de covid-19 més este divendres, acumulant, des de l'inici de la pandèmia, 9.672 casos confirmats per PCR o TA i 9.966 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 172 persones, segons les darreres dades actualitzades pel Departament de Salut.
D'altra banda, segueix pujant el risc de rebrot, que avui marca 48, per sobre del de la setmana anterior, quan era de 32. La taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre el 16 i el 22 de març és de 20 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 37. L'1,51% de les proves que es fan donen positiu.
L'Rt passa d'1,22 a 1,31, mentre que la setmana anterior era de 0,81. Hi ha 15 pacients ingressats, els mateixos que fa 24 hores.
Gran part de la gent gran de les residències ebrenques i més d'un 80% del personal que hi treballa ja estan vacunats
A la regió sanitària s'han confirmat avui quatre nous caos i segueix pujant el risc de rebrot
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2021 a les 12:46
Actualitzat el 26 de març de 2021 a les 12:50
Et pot interessar
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa
-
Societat El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3
-
Societat Eurecat d'Amposta desenvoluparà una nova generació de reactors de metanol
-
Societat Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025