Protecció Civil ha desactivat este diumenge a la nit la fase d'alerta del Procicat per fortes ventades per la millora de les condicions meteorològiques. Durant este diumenge el temporal de vent ha perdut intensitat i no s'ha superat el llindar de 90 quilòmetres per hora en cap punt del territori. De cara a avui dilluns, el risc de fortes ventades es manté baix, tot i que es preveu que localment es puguen registrar ratxes fortes.
Durant este dilluns s'esperen precipitacions a qualsevol punt del país. A partir de mitja tarda tendiran a minvar en general. Seran més continuades al litoral i prelitoral. En general seran febles o localment moderades i acumularan quantitats minses o poc abundants de precipitació. Localment al litoral i prelitoral nord i sud podran ser abundants (entre 20 i 50 mm en 24 hores). La cota de neu voltarà els 900 metres, si bé esporàdicament arribarà als 700 metres al massís del Port.
Finalitza l'alerta per vent, però continuarà nevant al Port
La cota de neu es pot situar als 700 metres
ARA A PORTADA
-
Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar Xavi Llambrich
-
La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la reforma de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
-
Mor una persona per una aturada cardiorespiratòria després d'un atropellament de dos persones a Gandesa Redacció
-
El Govern encarrega ara el pla de prevenció d'incendis al parc natural dels Ports Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 23 de gener de 2017 a les 08:53
Actualitzat el 23 de gener de 2017 a les 16:51
Et pot interessar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear
-
Societat Els cinc alcaldes de pobles afectats pel foc reclamen per carta la declaració de zona catastròfica
-
Societat La pedregada del divendres malmet finques de vinya a la Terra Alta
-
Societat L'hospital Verge de la Cinta usa guies quirúrgiques en 3D personalitzades per fer operacions complexes de columna
-
Societat Els pagesos afectats per l’incendi, decebuts després de la reunió sobre els ajuts
-
Societat AnimaNaturalis carrega contra l’Ajuntament d’Amposta per destinar 850.000 euros a un museu dels bous