El pròxim curs escolar començarà amb dos noves llars d'infants municipals a Tortosa. A partir del setembre, els pobles dels Reguers i de Vinallop oferiran este servei per a infants d'entre 1 i 3 anys. D'esta manera, el municipi ampliarà el nombre de llars d'infants municipals, i s'afegiran a les ja existents a les tres EMD de Tortosa: Jesús, Bítem i Campredó.
Es tracta d'un servei cofinançat entre l'Ajuntament de Tortosa i el departament d'Educació de la Generalitat que té com a objectiu reforçar les escoles rurals dels dos pobles més menuts del municipi. Este dilluns, l'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha donat a conèixer els detalls d'este noves llars d'infants acompanyada dels alcaldes dels Reguers, Esther Vidal, i de Vinallop, José Antonio Estíbalez. Roigé ha remarcat que amb este nou servei "seguim impulsant la descentralització i fent que tots els pobles de Tortosa puguen disposar de tots els serveis bàsics necessaris. A la vegada, també afavorirem la conciliació de les famílies i afegirem noves eines que ens ajuden a refermar l'assentament dels infants amb els respectius pobles", ha dit, ja que d'esta manera també es potencien les escoles dels Reguers i de Vinallop.
Precisament, les llars d'infants compartiran espai amb les respectives escoles. Este estiu es duran a terme les actuacions per a adaptar els espais, per tal que el curs puga començar al setembre. A hores d'ara ja s'han obert les inscripcions a les oficines municipals dels Reguers i de Vinallop per tal que les famílies d'estos pobles puguen apuntar-se al pròxim curs.
Tant l'alcaldessa dels Reguers, Esther Vidal, com el de Vinallop, José Antonio Estíbalez, han agraït les gestions fetes per l'alcaldessa de Tortosa i per l'Ajuntament per tal d'aconseguir estes noves llars d'infants: "era una reivindicació de tota la comunitat educativa dels Reguers, especialment de l'AMPA i del consell escolar", ha assenyalat Vidal, "una bona notícia que ens fa estar molt contents, per tot allò que representa per als pobles més menuts del municipi", ha afegit Estíbalez.
Els Reguers i Vinallop estrenaran dos noves llars d'infants municipals a Tortosa a partir del setembre
El servei, cofinançat per l'Ajuntament i el departament d'Educació, permetrà reforçar l'assentament dels infants als pobles més menuts del municipi

- El Departament d’Educació finança este any el naixement de noves llars i escoles rurals com les de Els Reguers i Vinallop -
- Ajuntament de Tortosa
ARA A PORTADA
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties» Xavi Llambrich
-
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
Publicat el 18 de juliol de 2022 a les 18:50
Actualitzat el 18 de juliol de 2022 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball