Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Tortosa van detenir el dia 23 de febrer, dos homes, de 30 i 40 anys, de nacionalitat marroquina i veïns de Tortosa, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força.
Estes detencions són el resultat d’una investigació iniciada pels Mossos arran de tres denúncies per robatoris ocorreguts en cases de camp i de segona residència de la localitat del Perelló (Baix Ebre).
Els robatoris es van produir entre els dies 14 i 15 del passat mes de febrer i, en tots tres, els autors van forçar les portes per poder entrar als immobles i van sostreure nombroses eines de camp i de taller, electrodomèstics, bateries i parament de la llar.
La col·laboració ciutadana i la coordinació amb la Policia Local de Tortosa i el Cos de Vigilants Municipals del Perelló, va ser clau per obrir una línia d’investigació que finalment va permetre recuperar una part dels objectes sostrets i retornar-los als seus legítims propietaris.
Els detinguts, els quals tenien antecedents fets similars, van passar el 25 de febrer a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Tortosa, el qual va decretar la llibertat amb càrrecs per a tots dos.
Els Mossos detenen 2 homes per robar en tres cases de camp al Perelló
Es tracta de dos homes, de 30 i 40 anys, de nacionalitat marroquina i veïns de Tortosa.

ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2016 a les 13:07
Actualitzat el 14 de març de 2016 a les 19:12
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»