Quatre dotacions dels bombers han intervingut este dimecres al matí per sufocar un conat d'incendi a l'entrada de l'antic CAP d'Amposta, situat a l'avinguda de Catalunya. Els equips d'extinció han rebut l'avís a un quart i cinc minuts de nou per la crema de papers i plàstics a l'entrada de la planta -1, on es troba també la zona de la caldera.
El sinistre ha obligat a desallotjar preventivament esta planta de l'edifici, que actualment acull les vacunacions contra la covid-19. L'interior ha quedat afectat pel fum i ha estat ventilat. Els bombers han donat per finalitzades les tasques una hora després de l'avís.
Els bombers intervenen per extingir un conat d'incendi a l'entrada de l'antic CAP d'Amposta
El sinistre ha obligat a desallotjar preventivament una planta de l'edifici, dedicat a la vacunació contra la covid-19
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 22 de desembre de 2021 a les 11:29
Actualitzat el 22 de desembre de 2021 a les 11:36
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries