El viver d'empreses del Baix Ebre fa un temps que s'ha quedat petit. Els setze despatxos que el conformen estan plens, i és per això que s'han iniciat les obres d'ampliació per dotar este equipament de sis despatxos addicionals modulables, una sala de formació, una de coworking i una de reunions per als empresaris que l'ocupen. Les obres d'ampliació, amb un cost previst de 298.000 euros, es finançaran en bona part (250 mil) mitjançant els ajuts provinents del programa Leader, i es preveu que estiguen llestes per acollir nous viveristes el proper mes de juny.
L'actuació, segons el Consell Comarcal, a part de facilitar el dia a dia dels actuals empresaris installats, també donarà més oportunitats als emprenedors de la comarca que necessiten disposar d'un espai habilitat per dur a terme la seua activitat.
Per al president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Lluís Soler, l'ampliació del viver pretén "fomentar l'activitat econòmica de la comarca i donar resposta a les necessitats dels joves emprenedors per tal d'impulsar noves oportunitats de treball".
El viver dÂempreses del Baix Ebre sÂamplia en sis despatxos en arribar a la plena ocupació
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de març de 2013 a les 12:24
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou