Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de d’Amposta van detenir, el passat 11 de febrer, un home de 41 anys que va sostreure una furgoneta a Amposta i va provocar un accident al centre de Tortosa la setmana passada. L’acusen de ser autor d’un delicte de furt d’ús de vehicle, un delicte d’estafa i conducció temerària.
Els fets van ocórrer el passat 8 de febrer, sobre les 19:15h, quan un individu va sostreure una furgoneta a la localitat d’Amposta, aprofitant que tenia les claus posades i el seu propietari havia baixat del vehicle. Posteriorment, el propietari va rebre diversos avisos per càrrecs bancaris fraudulents en establiments de Santa Bàrbara i Tortosa utilitzant una targeta de crèdit al seu nom. Esta targeta, juntament amb altra documentació personal, es trobava a l’interior del vehicle sostret.
Poc després, una patrulla dels Mossos d’Esquadra va localitzar a Tortosa la furgoneta robada i va donar indicacions al conductor per tal d’aturar-se. Tot i això, el conductor va fer cas omís i va fugir de manera temerària per l’interior del casc urbà de ciutat, posant en greu risc a la resta d’usuaris.
En la seua fugida va provocar un accident en xocar contra un altre vehicle a l’avinguda de la Generalitat de Tortosa. Finalment, va abandonar la furgoneta en una zona d’aparcaments i va fugir sense que els agents poguessen aturar-lo.
Arran d’estos fets es va obrir una investigació que va permetre, el passat 11 de febrer, detenir el presumpte lladre.
La investigació continua oberta per tal de determinar si l’arrestat podria estar implicat en fets de les mateixes característiques ocorreguts a la demarcació en les últimes setmanes.
El detingut, amb nombrosos antecedent policials per delictes contra el patrimoni, va passar a disposició judicial el passat 12 de febrer i va ser decretada la seua llibertat amb càrrecs.
Detingut l'home que va robar un vehicle a Amposta i va provocar un accident al centre de Tortosa
La investigació continua oberta per tal de determinar si l’arrestat podria estar implicat en fets similars ocorreguts en les últimes setmanes
- El turisme que va xocar amb el cvehicle que es va donar a la fuga.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de febrer de 2022 a les 17:30
Actualitzat el 14 de febrer de 2022 a les 17:33
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita amplia el recorregut del bus gratuït fins al cementiri per Tots Sants
-
Societat
Les Penyes Taurines de l'Ebre convoquen els alcaldes davant la paralització dels actes taurins
-
Societat
Signat un nou conveni per impulsar el Parc del Mussol a Amposta
-
Societat
CGT Ebre instal·la un punt d’assessorament laboral i recollida d’aliments on VOX va situar-se fa una setmana a Tortosa
-
Societat
Deltebre avança en les actuacions al Passeig del Carrilet per reduir el risc d’inundacions
-
Societat
Instal·lats els panells solars fotovoltaics per a autoconsum col·lectiu a Bot i Vilalba dels Arcs
