Després del Volta i Tapa’t, que ha este diumenge 28 de novembre, l’Ajuntament de Deltebre, en col·laboració amb l’associació FECOTUR, impulsa unes noves jornades gastronòmiques.
Són, en este cas, les Jornades Gastronòmiques de l’Ànec, un producte local de primera qualitat i que els visitants podran degustar des del 3 al 19 de desembre.
La regidora de Personal, Acció Comercial i Inserció Laboral, Ingrid Santiago, ha explicat que "estes jornades són una nova oportunitat per donar a conèixer els productes del nostre territori i per impulsar la dinamització dels diferents bars i restaurants que participen en esta iniciativa". En total, en esta edició són un total de 12 els restaurants i bars del municipi que han elaborat un menú destinat a les jornades de l’ànec. Els diferents menús es poden consultar al web de l’Ajuntament de Deltebre.
Estes jornades tanquen el cicle de gastronomia de l’any 2021 i se sumen a la resta d’accions que l’Ajuntament de Deltebre impulsa per a la promoció del producte local. Entre estes accions destaquen les jornades gastronòmiques del musclo, de l’arròs o la ruta de tapes.
Deltebre enceta este divendres les Jornades Gastronòmiques de l'Ànec
Hi participen 12 restaurants i bars del municipi
ARA A PORTADA
-
La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta Xavi Llambrich
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties» Xavi Llambrich
-
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
Publicat el 29 de novembre de 2021 a les 12:10
Actualitzat el 29 de novembre de 2021 a les 12:24
Et pot interessar
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball