Els Socialistes d’Amposta portaran al ple de dilluns vinent tres mocions, que demanen a l'Ajuntament la modificació del POUM per a la posterior compra de l’edifici de l’antic col·legi de les Monges; que s’amplie la partida pressupostària per a beques universitàries, i dotar d’espais Wifi gratuïts als equipaments públics.
“Després dels primers 100 dies de govern, creiem que el govern ha de posar-se les piles i per això portem estes tres propostes, dos de les quals, la del col·legi i la de les beques, formen part de l’acord que va motivar el nostre vot a favor de la investidura d’Adam Tomàs com a alcalde”, ha recordat el portaveu, Francesc Miró.
Pel que fa a la compra de l’edifici del col·legi, Miró ha recordat que la moció proposa que l’Ajuntament aprove inicialment la modificació puntual del POUM per canviar l’ús d’este espai a equipament i que l’edifici es destine a donar servei a les necessitats socials, culturals, artístiques educatives i associatives, tot recordant que "el cost de l'edific és ara assequible, ja que està en mans del Sareb, la banca dolenta."
Respecte a la petició d’increment de la partida pressupostària destinada a beques a l’excel·lència universitària, sosté que “la partida és molt minsa, 80.000 euros, però encara estem a temps de fer una ampliació econòmica que puga ajudar els nostres joves”.
I en referència a la tercera de les mocions, proposa dotar d’espais Wifi gratuïts els equipaments públics en un moment “en què és imprescindible l’ús d’Internet per part de la ciutadania i l’accés a les xarxes socials”. Per això proposen que l’Ajuntament dispose els mitjans necessaris per tenir este accés “ja que el dret a la informació és fonamental i bàsic.”
Els Socialistes d’Amposta demanen ampliar les beques universitàries
I també modificar el POUM per comprar el col·legi de les Monges

ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2015 a les 16:53
Actualitzat el 23 de setembre de 2015 a les 16:57
Et pot interessar
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts
-
Política L'alcalde d'Amposta passa balanç al 45% de les accions del PAM assolides a mig mandat
-
Política Gandesa, el quart mandat de Luz i l'únic pacte ebrenc amb el PP
-
Política Móra d’Ebre a mig mandat: promeses, projectes a mitges i un deute que no afluixa
-
Política Amposta, la ciutat de les majories absolutes