Vuit avis residents afectats pel brot de coronavirus detectat el passat 18 de gener a la residència l'Onada Golden Beach de la Ràpita ja han rebut l'alta. Des que es van detectar els primers casos, 21 persones usuàries han estat positives, 10 d'elles sense presentar cap símptoma de la malaltia. A més, dues persones hospitalitzades han retornat al centre en les últimes hores.
Des de l'inici del brot, s'han hagut de derivar a 5 usuàris: a banda de les dues persones usuàries retornades, dues segueixen ingressades i una cinquena persona usuària de 85 anys amb demència avançada ha mort, segons informa la residència.
Una cop es donen d'alta els usuaris que encara son positius, aniran retornant a les seues habitacions i s'espera que en les properes setmanes tots els usuaris i usuàries i professionals del centre reben la segona dosi de la vacuna contra el coronavirus.
Vuit avis de la residència l'Onada de la Ràpita afectats pel brot reben l'alta
En total, 21 usuaris de la residència es van contagiar de la covid
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2021 a
les 13:31
Actualitzat el
02 de febrer de 2021 a les
13:39
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
El CAT impulsa la renovació de les cambres de mescla per millorar la potabilització de l’aigua
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
