Vuit avis residents afectats pel brot de coronavirus detectat el passat 18 de gener a la residència l'Onada Golden Beach de la Ràpita ja han rebut l'alta. Des que es van detectar els primers casos, 21 persones usuàries han estat positives, 10 d'elles sense presentar cap símptoma de la malaltia. A més, dues persones hospitalitzades han retornat al centre en les últimes hores.
Des de l'inici del brot, s'han hagut de derivar a 5 usuàris: a banda de les dues persones usuàries retornades, dues segueixen ingressades i una cinquena persona usuària de 85 anys amb demència avançada ha mort, segons informa la residència.
Una cop es donen d'alta els usuaris que encara son positius, aniran retornant a les seues habitacions i s'espera que en les properes setmanes tots els usuaris i usuàries i professionals del centre reben la segona dosi de la vacuna contra el coronavirus.
Vuit avis de la residència l'Onada de la Ràpita afectats pel brot reben l'alta
Societat
En total, 21 usuaris de la residència es van contagiar de la covid
ARA A PORTADA
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
-
-
Economia La Ràpita impulsa un projecte d’economia blava al Delta amb una vintena d’actuacions clau Redacció
-
Economia Capitania Marítima de Tarragona reconeix quatre pesquers ebrencs per la seua seguretat a bord Redacció
Publicat el
02 de febrer de 2021 a
les 13:31
Actualitzat el
02 de febrer de 2021 a les
13:39
Et pot interessar
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
