La riquesa i complexitat de les Terres de l'Ebre fan d'aquestes comarques un espai especialment interessant per l'informador, apassionant. Molts cops comentem amb els col·legues de professió que pocs escenaris tenen tanta vida, històries i matisos com l'Ebre, sigui al litoral, als pobles del delta, a l'interior o resseguint el riu.
El naixement d'un nou mitjà de comunicació de qualitat, amb criteri, d'això ja n'estic segur ara mateix, sempre és una bona notícia. Si és en aquest escenari apassionant, la cosa encara promet més. I si qui hi ha darrera del nou mitjà són dos periodistes de primera categoria, l'expectació s'accentua. Naixeu buscant una nova manera d'enfocar les coses que passen a l'Ebre, amb una informació més plural i menys condicionada. No tinc cap dubte que ho aconseguireu. No serà fàcil, però esteu a l'alçada del repte que us heu marcat. Dieu que la vostra guia seran les persones i la defensa del territori. Tots hi sortirem guanyant. Enhorabona i per molts anys.
ARA A PORTADA
-
La reducció de la velocitat en el tram de l'AP-7 entre Calafat i Amposta entrarà en vigor en un mes Redacció
-
-
-
Mestres de Capella de Tortosa i València se citen en un concert únic a la catedral tortosina Redacció
-
Naix «Igualtat d'Oportunitats» a Ulldecona per detectar desigualtats i reforçar el suport educatiu i emocional Redacció
Publicat el 06 de novembre de 2012 a les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil forma els escolars ebrencs per respondre adequadament davant els riscos hivernals
-
Societat
Controls a l'AP-7 a l'Aldea per reduir la sinistralitat
-
Societat
Roquetes estrena l’experiència immersiva familiar «Lo Port de Nadal»
-
Societat
La Seguretat Social atendrà cada quinze dies des del Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre a partir de dijous
-
Societat
Empresaris i formadors de l'Ebre s'associen per tenir veu pròpia en les polítiques de formació ocupacional del territori
-
Societat
Amposta preveu esterilitzar un centenar de gats per garantir el benestar i la convivència veïnal
