La riquesa i complexitat de les Terres de l'Ebre fan d'aquestes comarques un espai especialment interessant per l'informador, apassionant. Molts cops comentem amb els col·legues de professió que pocs escenaris tenen tanta vida, històries i matisos com l'Ebre, sigui al litoral, als pobles del delta, a l'interior o resseguint el riu.
El naixement d'un nou mitjà de comunicació de qualitat, amb criteri, d'això ja n'estic segur ara mateix, sempre és una bona notícia. Si és en aquest escenari apassionant, la cosa encara promet més. I si qui hi ha darrera del nou mitjà són dos periodistes de primera categoria, l'expectació s'accentua. Naixeu buscant una nova manera d'enfocar les coses que passen a l'Ebre, amb una informació més plural i menys condicionada. No tinc cap dubte que ho aconseguireu. No serà fàcil, però esteu a l'alçada del repte que us heu marcat. Dieu que la vostra guia seran les persones i la defensa del territori. Tots hi sortirem guanyant. Enhorabona i per molts anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2012 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
-
Societat
Freginals, Godall i Paüls reben terminals de la Xarxa Rescat per reforçar la resposta a emergències
