Els Bombers de la Generalitat han estat alertats a les 19.59 hores que un home havia caigut al Canal de la Dreta de l’Ebre, al terme municipal d’Aldover, a l’alçada del punt quilomètric 24 de la carretera C-12.
Inicialment s’ha activat un dispositiu amb tres dotacions i efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) subaquàtics, però en arribar la primera dotació, ja s’havia pogut treure l’home de l’aigua.
La víctima, una home d’edat avançada, hauria caigut accidentalment al canal. El metge del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques) n’ha certificat la mort. Fins al lloc també s’hi han desplaçat 4 patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra.
ARA A PORTADA
-
-
-
L'empresa M I J Grúas executarà les obres de condicionament de la T-2021 entre la Ràpita i Poble Nou del Delta Redacció
-
Quim Masferrer a Tivenys, el poble ple de «càmeres» on ha viscut un retrobament molt emotiu Joan Navarro
-
El Govern vol implantar al Baix Ebre una potència de més de 509 MW d'energia fotovoltaica i 1.261 MW d'eòlica Redacció
Publicat el 07 de juliol de 2015 a les 22:36
Actualitzat el 07 de juliol de 2015 a les 22:38
Et pot interessar
-
Societat
Els estatuts de l'Observatori de l'Ebre es modifiquen per impulsar la recerca i la investigació
-
Societat
En funcionament el nou consultori local de Jesús
-
Societat
Benissanet inaugura el nou centre d'atenció integral a persones grans de l'àmbit rural
-
Societat
Quim Masferrer visita Tivenys aquest dilluns i es retroba amb la Cinteta, una vella coneguda
-
Societat
L'Hospital de Tortosa celebrarà enguany mig segle de vida amb actes lúdics, esportius i culturals
-
Societat
Mel Muria, guardonada amb dues medalles d’or i una d’argent als Premis Internacionals Biolmiel 2025
