Dia d'ensurts per foc al territori. Un foc ha cremat, este migdia, la mitjana de l’AP-7 a l’altura d’Amposta, i ha obligat a tallar un carril en sentit sud. Amb este, ja és el tercer incendi que es declara avui al territori.
L'avís s’ha rebut a les 13.42 hores i els Bombers hi han desplaçat tres dotacions terrestres. L’incendi també ha afectat la vegetació del voltant de la mitjana, en una àrea lineal de 100 metres.
Un foc afecta l'autopista, a l'altura d'Amposta
L’incendi ha obligat a tallar la circulació d’un carril en sentit sud

- L’avís s’ha rebut a les 13.42 hores i els Bombers hi han desplaçat tres dotacions terrestres -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2018 a les 15:49
Actualitzat el 18 de gener de 2018 a les 09:48
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia
-
Societat Educació defensa el nomenament de la nova directora accidental de l’Institut Dertosa de Tortosa