Un aparatós accident ha complicat la circulació a l’N-340, entre la Ràpita i Amposta, a primera hora del matí d’este dijous 27 d’abril. La cabina d'un camió ha patit un gir accidental –conegut com a efecte tisora- i el vehicle ha bolcat a la via. L’accident s’ha produït a les 5:06 de la matinada, segons l’avís rebut pel Servei Català de Trànsit.
El conductor n’ha pogut sortir il·lès i no s’hi ha vist implicats altres vehicles. Malgrat això, la circulació a la via ha quedat força afectada fins poc abans de les 9 del matí, quan s'ha pogut retirar el camió.
Un camió bolcat complica la circulació a l'N-340, entre Amposta i la Ràpita

- Camió accidentat. -
- Àngel Porres
Ara a portada
Publicat el 27 d’abril de 2017 a les 09:41
Actualitzat el 27 d’abril de 2017 a les 10:03
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig