Els pressupostos de l'Ajuntament d'Ulldecona per al 2017, recentment aprovats, contemplen una partida de 15.000 euros per al foment de l'ocupació, que es concreta en una línia de subvencions destinada a empreses d'Ulldecona que contracten persones desocupades i també a nous autònoms. La quantia dels ajuts és de 500 euros per cada contractació laboral, que complisca les condicions establertes en les bases de convocatòria, i de la mateixa quantitat per als autònoms i emprenedors que inicien la seua activitat, segons ha informat el consistori ulldeconenc.
Els contractes, que han de tenir una durada mínima de 6 mesos i s'han d'iniciar dins l'any en curs, poden ser de jornada completa o parcial. En este darrer cas, l'ajut es reduirà proporcionalment segons les hores de treball. En el cas de les empreses, les persones que es contracten han d'estar en situació de desocupació, registrades al Servei Públic d'Ocupació i el salari ha de ser igual o major que el sou mínim del conveni del sector de l'activitat.
L'alcaldessa d'Ulldecona, Núria Ventura, ha destacat que l'objectiu prioritari d'esta nova línia de subvencions és "la creació d'ocupació al municipi, donant suport a les empreses petites i mitjanes, alhora que també volem facilitar l'arrencada de nous negocis a través de l'autoocupació d'autònoms, donant resposta a totes aquelles persones emprenedores que han trobat en esta via una sortida a la situació d'atur".
Ventura ha recordat que "este era un dels principals compromisos electorals amb el que es van presentar els Socialistes d'Ulldecona a les darreres municipals", i ha agraït el suport rebut per part de tots els grups polítics en representació a l'Ajuntament —CIU, PP, MU i CUP—, atès que les bases de foment de l'ocupació van ser aprovades per unanimitat en la darrera sessió del Ple municipal.
Ulldecona incentiva la creació d'ocupació amb subvencions per a pimes, nous autònoms i emprenedors
La quantia dels ajuts és de 500 euros per cada contractació laboral | També rebran la mateixa quantitat els autònoms i emprenedors que inicien la seua activitat
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2017 a les 11:22
Actualitzat el 16 de març de 2017 a les 11:40
Et pot interessar
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta