Tortosa acollirà el darrer acte de promoció del Concurs Internacional Grenaches du Monde que se celebrarà a la Terra Alta de l'11 al 15 d'abril. Serà un showroom adreçat, principalment, al públic professional que es farà al Centre Cívic de Ferreries el pròxim 26 de març. Hi participaran cellers d'arreu de Catalunya, una trentena de la Terra Alta. El tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Emili Lehmann, i el president del Consell Regulador de la Denominació d'Origen Terra Alta, Joan Arrufí, han presentat els detalls d'este acte de promoció i del concurs internacional de garnatxes.
Des del Consell Regulador de la DO Terra Alta s'ha reservat Tortosa per fer el darrer acte de promoció del concurs com a capital de les Terres de l'Ebre. El president de la DO, Joan Arrufí, ha explicat que l'objectiu del showroom és que restauradors, someliers i prescriptors puguen parlar directament amb els productors de vi i interactuar. Serà una oportunitat per tastar algunes garnatxes històriques de les principals denominacions d'origen de Catalunya: DO Empordà, DO Montsant, DOQ Priorat, i DO Terra Alta.
El showroom es farà a partir de les 16.30 h i també es presentarà una exposició itinerant 'Passatge de la Garnatxa: de la matèria a l'ànima'. Per participar-hi cal inscripció prèvia a produccio@pcats-comunicacio.com o bé al 934194248.
Tortosa acollirà el darrer acte de promoció del Concurs Internacional Grenaches du Monde
Es farà al Centre Cívic el pròxim dilluns 26 de març i hi participaran cellers d'arreu de Catalunya

- Roda de premsa de presentació del showroom, a Tortosa. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de març de 2018 a les 16:29
Actualitzat el 14 de març de 2018 a les 16:36
Et pot interessar
-
Societat Educació defensa el nomenament de la nova directora accidental de l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Els pescadors ebrencs alerten de la sobrepoblació de dofins i reclamen solucions
-
Societat L’Ametlla de Mar activa la zona blava: aparcar sense autorització costarà fins a 3,40 euros per 3 hores
-
Societat L'emprenedora de Deltebre Elisabet Casanova guanya una beca pel seu projecte turístic
-
Societat La mosca negra torna amb força al riu Ebre
-
Societat Trens Dignes denuncia tarifes ferroviàries «discriminatòries» per a l’Ebre