El Departament de Territori i Sostenibilitat ha adjudicat, per un import d’1,1 milions d’euros, les obres per a construir una rotonda a la TV-3454 a Deltebre, actuació que té com a objectiu millorar la seguretat viària en l’encreuament d’esta carretera amb la TV-3451. Es preveu iniciar els treballs a la tardor, amb un termini d’execució de nou mesos.
La rotonda que ara s’impulsa tindrà un diàmetre exterior de 60 metres; la calçada anular tindrà una amplada de vuit metres d’amplada i l’illot interior comptarà amb un tram trepitjable pavimentat amb llambordes, d’un metre amplada.
La construcció de la rotonda comporta el cobriment d’un tram del canal de l’Esquerra de l’Ebre, mitjançant dues estructures d’11 metres d’amplada i 24 de llargària cadascuna. Es preveu un tractament de la rotonda amb hidrosembres i també la instal·lació d’enllumenat.
Territori i Sostenibilitat adjudica les obres d'una rotonda a Deltebre
Els treballs començaran la tardor vinent i comptaran amb una inversió d’1,1 milions d’euros

- Vista per satèl·lit del lloc on es construirà la rotonda. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2017 a les 12:25
Actualitzat el 30 de maig de 2017 a les 12:29
Et pot interessar
-
Societat HIFE celebra 110 anys amb el premi al millor estand d’Expoebre 2025
-
Societat Un miler de treballadors addicionals per emprendre la recàrrega de la nuclear d'Ascó II
-
Societat Un xàfec descarrega pedra grossa en punts de la Terra Alta
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa