Actualment hi ha 2 pacients ingressats per covid-19 als hospitals ebrencs, tres menys que fa 24 hores i que se sumen als tres pacients donats d'alta ahir dimecres. Així i tot, els positius segueixen augmentant i Salut confirma 18 casos nous este dijous al territori.
La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 14.271 casos confirmats per PCR o TA i 14.759 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 189 persones des de l'inici de la pandèmia, cap més en les últimes hores.
El risc de rebrot puja 7 punts i se situa en 76, per sota del de l'interval anterior, quan era de 114. La incidència a 7 dies és de 30. El 2,43% de les proves que es fan surten positives. La velocitat de contagi (Rt) puja fins a 0,89, dus dècimes més, però per sota del registre de la setmana anterior, quan era d’1,09.
Sis ingressats menys per covid-19 als hospitals ebrencs
Actualment hi ha 2 pacients ingressats, 6 menys que fa 48 hores

- -
- HTVC
ARA A PORTADA
-
-
L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves Natàlia Pinyol
-
L'alcalde de la Ràpita trasllada a Illa un projecte d'«aqüicultura fotovoltaica» a la badia dels Alfacs Redacció
-
Amposta estrena una planta de biomassa i inverteix 90.000 euros més en la millora de les instal·lacions esportives Redacció
-
Publicat el 23 de setembre de 2021 a les 14:30
Et pot interessar
-
Societat La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat
-
Societat Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló
-
Societat L’atur puja un 2,24% a les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona durant l’agost
-
Societat Tortosa destina més de 700.000 € a comprar els terrenys per al nou hospital de les Terres de l’Ebre
-
Societat Amposta encetarà el curs escolar amb una conferència de David Bueno sobre el cervell dels adolescents
-
Societat Què fer el cap de setmana del 29 al 31 d'agost a les Terres de l'Ebre?