Un any més no ha estat possible celebrar les festes de maig d'Alcanar a causa de les restriccions dictades per la Generalitat, a tota Catalunya, per tal de frenar l'expansió de la pandèmia de covid-19. No obstant això, l'Ajuntament d'Alcanar ha preparat una programació cultural per al dos caps de setmana en què s’haurien celebrat les festes de Sant Isidre, seguint les mesures de seguretat i protecció que marca el Procicat.
El divendres, 14 de maig, s’iniciarà la programació del segon cap de setmana amb el contacontes “Quin sabor té la lluna?” per als menors de 12 anys, que tindrà lloc a les 11.30 h al verger de la Mestra Gual. A la tarda, a les 17 h, a la plaça Lluís Companys, els xiquets i xiquetes podran ser membres d’un circ i aprendre a fer malabars i altres espectacles propis dels circs. I, a les 21 h, a la plaça del Mirador, Pop ladies farà un concert en clau de dona amb Sandra Polop d’Operación Triunfo.
El dissabte, 15 de maig, festivitat de Sant Isidre, la festa arrancarà amb un concert de l’orquestra Atalaia, "Música de revetlla". I a les 19 h, al verger de la Mestra Gual, el cantautor valencià Feliu Ventura presentarà el seu nou disc, “Convocatòria”. A les, 20.30 h, l’orquestra Atalaia tornarà a fer un concert a la plaça Lluís Companys, "El color de l'esperança. Tour 2021”
Diumenge 16 estarà dedicat exclusivament als menuts de casa. A les 11.30 h, a la plaça del Mirador, la cantautora i contadora d'històries sorprenents, Lali Begood, presentarà "La vida secreta de les formigues". I, a les 18 h, a la plaça Lluís Companys, la diversió estarà assegurada amb espectacle Infinit de circ a càrrec de la companyia Seon.
Els concerts tenen un cost d'un euro i les entrades es poden adquirir a l’Ajuntament d’Alcanar i a l’Oficina de Turisme de les Cases a partir de demà dimecres, 12 de maig. La recaptació total es destinarà al fons de contingència de la covid-19.
Segon ‘Tast de primavera a Alcanar’, la programació alternativa a les festes de maig
Els concerts tenen el cost d'un euro i es poden adquirir a l'Ajuntament d'Alcanar o a l'Oficina de Turisme de les Cases
ARA A PORTADA
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
-
El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3 Sílvia Berbís Morelló
-
-
Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025
Publicat el 11 de maig de 2021 a les 15:06
Actualitzat el 11 de maig de 2021 a les 15:13
Et pot interessar
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics
-
Societat Hokkaido arriba a Tortosa: un nou restaurant de sushi obrirà este mes
-
Societat Ignasi Blanch crea una làmina solidària per al Projecte Emma contra el càncer de mama
-
Societat Balfegó, premiada pel Cercle d'Economia 2025 pel seu arrelament i expansió internacional