La darrera nit de les Festes de La Cinta 2018, dilluns 3 de setembre, el Parc Municipal Teodor González va acollir el concert de fi de festa amb protagonisme absolut del grup de referència de la música folk al territori, Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, els quals van voler celebrar els seus 25 anys de trajectòria dalt dels escenaris, i en el seu cas, tal com ells mateixos diuen, "Dalt del 4L". El concert va ser seguit massivament per un públic entusiasmat que es va concentrar davant l'escenari de festes muntat al Passeig Central, i que va aplaudir les cançons més conegudes de la formació.
Al finalitzar el concert, els Quicos van rebre una placa que els hi va lliurar l'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, com a reconeixement de la ciutat al celebrar-se aquest 25è aniversari del grup. Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries van mostrar-se emocionats i sorpresos al recollir la placa de mans de l'alcaldessa, la qual va expressar el sentir ciutadà dient-los "enhorabona! sou la nostra veu, la veu de la cruïlla dels Països Catalans... per molts anys més!".
Els Quicos van voler correspondre donant les gràcies a la ciutat de Tortosa de la manera que ells millor saben fer-ho, cantant, i van improvisar uns versos en estil cant d'era que el mateix Quico el Célio va recitar amb la natural emoció del moment.
Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries reben el reconeixement de la ciutat de Tortosa
El popular grup folklòric va rebre emocionat una placa de mans de l'alcaldessa de Tortosa durant les Festes de la Cinta 18
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2018 a les 15:57
Actualitzat el 04 de setembre de 2018 a les 16:20
Et pot interessar
-
Societat La instal·lació del pont de la Via Verda a Amposta tallarà l'AP-7 i la C-12
-
Societat Acció a Tortosa en memòria de les persones trans i de Sara Millerey
-
Societat Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre
-
Societat Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc