Este migdia quatre dotacions de Bombers han treballat en l'extinció un foc en un habitatge d’Amposta, al carrer Sant Sebastià. L’avís s’ha rebut al voltant de les 13:00h i s’ha donat per apagat al cap de mitja hora, aproximadament, segons informa el cos de Bombers.
La casa consta de tres plantes i l’incendi ha afectat la cuina, situada al primer pis. No s’ha hagut de desallotjar cap veí ni lamentar cap ferit.
Quatre dotacions de Bombers en un incendi a una casa d’Amposta
El foc ha afectat la cuina de l’habitatge
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2018 a les 15:56
Actualitzat el 05 d’abril de 2018 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou
-
Societat Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear
-
Societat Els cinc alcaldes de pobles afectats pel foc reclamen per carta la declaració de zona catastròfica