Protecció Civil de la Generalitat ha posat en prealerta el Pla especial d’emergències per incendis forestals de Catalunya INFOCAT pel risc d’incendi forestal que afecta les comarques de les Terres de l’Ebre i el sud del Camp de Tarragona. En alguns punts de les comarques del Baix Camp, el Priorat i la Ribera d’Ebre el perill d’incendi és molt alt.
Tot i que el perill no arriba a ser extrem, sí que ha agumentat avui a causa de les condicions meteorològiques dels últims dies, així com l’estat de la vegetació. És per això que Protecció Civil de la Generalitat demana a la població extremar les precaucions en les activitats prop de zones boscoses, i que si observen columnes de fum o indicis d’un foc forestal truquen al telèfon d’emergències 112.
Protecció Civil demana extremar la precaució pel risc d'incendi forestal
El pla INFOCAT s’ha posat en prealerta pel risc d’incendi forestal a totes les comarques de l’Ebre i també al Baix Camp i el Priorat

ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2014 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat La Policia Local d’Amposta identifica tres responsables d’un nou abocament al polígon de l’Oriola
-
Societat «Delta», la primera sèrie de ficció rodada al cor de l’Ebre, s’estrena el 7 de juliol a 3Cat
-
Societat Universitats prem l'accelerador per impulsar els estudis de Medicina al campus ebrenc de la URV
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat Una retallada de mestres posa en risc l’Escola 1 d’Abril de la Palma d’Ebre