Protecció Civil de la Generalitat ha posat en prealerta el Pla especial d’emergències per incendis forestals de Catalunya INFOCAT pel risc d’incendi forestal que afecta les comarques de les Terres de l’Ebre i el sud del Camp de Tarragona. En alguns punts de les comarques del Baix Camp, el Priorat i la Ribera d’Ebre el perill d’incendi és molt alt.
Tot i que el perill no arriba a ser extrem, sí que ha agumentat avui a causa de les condicions meteorològiques dels últims dies, així com l’estat de la vegetació. És per això que Protecció Civil de la Generalitat demana a la població extremar les precaucions en les activitats prop de zones boscoses, i que si observen columnes de fum o indicis d’un foc forestal truquen al telèfon d’emergències 112.
Protecció Civil demana extremar la precaució pel risc d'incendi forestal
El pla INFOCAT s’ha posat en prealerta pel risc d’incendi forestal a totes les comarques de l’Ebre i també al Baix Camp i el Priorat
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2014 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
AnimaNaturalis denuncia l'Ajuntament de la Ràpita per celebrar espectacles amb bous fora de les dates autoritzades
-
Societat
El Nadal arriba sense premi a les Terres de l’Ebre
-
Societat
Els premis IDECE guardonen Sergi Franch per la creació d'un sistema de cultiu d’arròs ecològic adaptat al delta de l'Ebre
-
Societat
Trens i Transports Dignes es mobilitza per reclamar millores en transport a les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern anuncia que Tortosa tindrà un tercer pont entre Jesús i Remolins
-
Societat
L'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre posa en marxa el nou servei de Ressonància Magnètica Nuclear
