Una persona, la identitat de la qual encara no ha trascendit, ha perdut la vida esta tarde en un accident de trànsit al punt quilomètric 75,2 de la carretera C-12 (Eix de l'Ebre) al seu pas per Vinebre, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els Mossos d'Esquadra han rebut l’avís del sinistre a les 19.12 h.
Per causes que encara s'estan investigant, han col·lidit un camió i una furgoneta. Mentre el conductor del camió ha resultat ferit lleu, el conductor, i únic ocupant de la furgoneta, ha resultat mort.
En l’accident hi han intervingut cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat, i una ambulància del Servei d'Emergències Mèdiques i un metge de primària. El sinistre ha obligat a tallar en trànsit en els dos sentits de la marxa.
Mor una persona en un accident de trànsit a Vinebre
Per causes que s'investiguen, un camió i una furgoneta han xocat a la carretera C-12 esta tarda

Ara a portada
Publicat el 13 de desembre de 2013 a les 20:44
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig