Una persona, la identitat de la qual encara no ha trascendit, ha perdut la vida esta tarde en un accident de trànsit al punt quilomètric 75,2 de la carretera C-12 (Eix de l'Ebre) al seu pas per Vinebre, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els Mossos d'Esquadra han rebut l’avís del sinistre a les 19.12 h.
Per causes que encara s'estan investigant, han col·lidit un camió i una furgoneta. Mentre el conductor del camió ha resultat ferit lleu, el conductor, i únic ocupant de la furgoneta, ha resultat mort.
En l’accident hi han intervingut cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat, i una ambulància del Servei d'Emergències Mèdiques i un metge de primària. El sinistre ha obligat a tallar en trànsit en els dos sentits de la marxa.
Mor una persona en un accident de trànsit a Vinebre
Per causes que s'investiguen, un camió i una furgoneta han xocat a la carretera C-12 esta tarda

ARA A PORTADA
Publicat el 13 de desembre de 2013 a les 20:44
Et pot interessar
-
Societat Els casos de salut mental infantil i juvenil creixen un 21% a l’Ebre des de la pandèmia
-
Societat Tortosa arrenca el curs a les dos primeres llars d'infants públiques de la ciutat
-
Societat 15 de setembre : un quart de segle amb el nus al pit
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres