Malestar a Ulldecona arran de l'agressió, el cap de setmana passat, a un veí de la població que va haver de ser ingressat posteriorment a l'hospital. Els Mossos van detenir este dimecres quatre homes com a presumptes autors dels fets, després que la víctima abandonés un local d'oci on hauria mantingut una discussió amb els agressors. L'arribada d'efectius de la policia local va permetre aturar la pallissa. Durant estos últims dies, el govern municipal ha mantingut diverses reunions amb comandaments policials per abordar la situació. El grup municipal Fem Poble, a l'oposició, ha convocat per este divendres al vespre una concentració de rebuig i per reclamar mesures al govern municipal.
L'alcaldessa d'Ulldecona, Núria Ventura, ha condemnat l'agressió. "Les actituds violentes no tenen cabuda al nostre poble ni a la societat. No són tolerables", ha declarat, tot confiant que la justícia "faci la feina" i acabi condemnant els responsables. L'Ajuntament, ha assegurat, treballa des de fa temps en la coordinació de cossos policials i amb altres organismes per frenar les actituds incíviques i violentes. També s'ha reforçat la presència policial. "És un problema que s'ha d'abordar des de diferents òptiques", ha insistit.
Amb tot, Ventura ha explicat que el govern municipal encara no ha decidit si, finalment, donarà suport a la concentració d'este divendres. Sí que ha lamentat, però, el que considera una "utilització partidista" dels problemes de seguretat per part de grups de l'oposició, si bé ha respectat la voluntat d'una part important de la població de manifestar-se en contra de la violència. Els suposats autors de l'agressió haurien participat en diferents incidents durant els últims mesos i els fets del cap de setmana han disparat el malestar. Els quatre detinguts passaran a disposició judicial este divendres.
Malestar a Ulldecona per una agressió amb un home hospitalitzat i quatre detinguts
Societat
L'alcaldessa diu que s'han pres mesures i un grup de l'oposició convoca una concentració per este divendres al vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de novembre de 2021 a
les 16:36
Actualitzat el
11 de novembre de 2021 a les
16:55
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
