La regió sanitària de les Terres de l'Ebre suma tres nous positius este dimarts, així com ascendeix fins a 37 (moderat) el risc de rebrot, sis punts més que ahir, tot i seguir per sota del de la setmana anterior, quan era de 39. Des de l'inici de la pandèmia, les Terres de l'Ebre acumulen 9.656 casos confirmats per PCR o TA, 9.949 si es tenen en compte totes les proves. Des del 12 de març que no ha mort cap pacient per covid-19 als hospitals ebrencs.
Quant a la velocitat de propagació (Rt), també puja 13 centèsimes fins a 0,98, mentre que la setmana anterior era de 0,76. Avui hi ha 14 pacients ingressats, cap més que fa 24 hores.
La taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre el 13 i el 19 de març és de 20 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 39, pels 51 de la setmana anterior. L'1,36% de les proves que es fan donen positiu.
Ara mateix hi ha 18.674 persones vacunades de la primera dosi, 54 més que ahir, i 9.885 de la segona, 21 més que les informades en l'últim balanç.
Lleuger repunt del risc de rebrot a les Terres de l'Ebre
Este dimarts s'han comunicat 3 positius de covid-19 més, mentre que el risc de rebrot puja sis punts fins a 37
Ara a portada
Publicat el 23 de març de 2021 a les 11:43
Actualitzat el 23 de març de 2021 a les 11:47
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig