L’ICS Ebre llança BlaBlaICSTE, una aplicació web per compartir vehicle entre professionals

L'eina facilita l’accés a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, especialment amb l’inici de les obres del nou aparcament del fossat i d’ampliació del centre

Publicat el 03 de juliol de 2023 a les 11:38
Actualitzat el 03 de juliol de 2023 a les 11:49
L’Institut Català de la Salut Terres de l’Ebre ha presentat BlaBlaICSTE, una nova aplicació web corporativa que permet posar en contacte a professionals del mateix àmbit territorial perquè puguen compartir vehicle en desplaçaments que tinguen en comú. Esta iniciativa, exclusiva per al personal de l’ICS a les Terres de l’Ebre, ja està disponible i facilita l’accés a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, especialment amb l’inici de les obres del nou aparcament del fossat i d’ampliació del centre.

BlaBlaICSTE és una eina senzilla i pràctica que facilita la gestió dels trajectes dels professionals sanitaris i els fa públics, dintre de la xarxa corporativa, perquè altres persones usuàries puguin apuntar-se com a companyes de viatge. D’aquesta manera, es poden obtenir beneficis com el respecte al medi ambient, la reducció de costos associats a un viatge; així com la disminució del trànsit i del nombre de vehicles estacionats a les proximitats de l’Hospital i els CAP, un fet que millorarà l’accés tant de les professionals com de les usuàries que necessitin atenció mèdica. A més, també es poden generar sinergies entre les professionals i crear activitats com caminades solidàries o reivindicatives.